Astra OPC стана по-динамична отвсякога

Main May 4, 2012 | Speed-Press.com A- A+ 18640 views | no comments

За новата Astra OPC Opel конструира ходова част с изключително динамична настройка, предназначена специално за справяне със силни странични сили и осигуряване на изключителна управляемост. Тя има за задача да гарантира адекватно поведение на задвижвания от двигател с 280 к.с. и 400 Нм автомобил. Ходовата част, която е оборудвана с амортисьори на ZF Sachs, включва няколко компонента, които подобряват динамичните качества на автомобила. Това са разновидностите на Макферсън елементите, наречени HiPerStruts в предното окачване, мехатронната система FlexRide, механичният самоблокиращ диференциал и спирачките Brembo. Възможностите на окачването се подчертават от 19-цоловите колела, предлагани стандартно с гуми с размер 245/40 ZR.
За да превърнат цялата мощност на двигателя в ефективно задвижване, инженерите на Opel са оборудвали предния мост със самоблокиращ диференциал с механична дискова блокировка.
Мехатронната ходова част FlexRide, която е със специални настройки за нуждите на OPC модела, дава възможност на водача да избира между три различни режима – Standart, Sport и OPC, като всеки от тях предлага уникално и специфично изживяване при спортно шофиране.

 
 

 
 

Comments

 

There are no comments yet. Be the first one to express yourself!

 
(required)
(recommended)
or
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Processing your request, please wait Loading, please wait...